Wehej

Det där med att plugga och skriva projektplan går sådär. Antar att jag kommer att göra det på söndag kväll. Jag klara inte av att koncentrera mig om jag inte är stressad. Också svårt att koncentrera sig när Jax har klippt sig och är sjukt snygg. Jag har fastnat i Sons of Anarchy. Mycket bra serie. Idag har jag och Avery bakat massor inför fika i helgen. Eller ja, så mycket som vi orkade producera på två personer och utan planering. Jag gjorde 7 stycken asfina kanlelängder. Var väl på tiden att jag lyckades med något som innehåller jäst! Länge sen sist. Men nu är bullmamma Winkler är tillbaka!

Kommentarer
Postat av: research paper

It's interesting story. I'll dvise to read it to my friends.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0