För mig var det ingen vinst...

Har spelat fotbollsmatch idag. Vi vann med 8-2. Jag gjorde tre assist.
.
Jag började på bänken och blev sedan utbytt 3 gånger under matchen, jag var inte trött eller gjorde självmål.... I mina ögon finns bara en förklaring: JAG ÄR DÅLIG!
.
Jag hatar att jag känner så. För jag var inte det, jag var väl inte på topp, men jag hatar att min tränare får mig att känna mig värdelös. Jag har redan varit värdelös i mitt liv...vill inte vara det igen. Jag gillar inte känslan.
.
När jag kom "hem" och satte mig på sängen grät jag. Jag kunde inte låta bli, det ville ut och jag kände mig så hjälplös. Man ska inte känna så när man tar 3 poäng, ellerhur?
-
"I've lost the game
I'll never do it as you please"
.

Kommentarer
Postat av: Karin

För mig kommer du alltid vara en stjärna :)

2011-09-11 @ 21:51:41
Postat av: Johan

Sluta nu Sandra.. Man kan inte alltid vara på topp vet du.Tänk nu positivt istället. Du håller ju på med sporten du älskar och så var det ju inte för ett tag sen så var glad för det istället:) Man behöver inte alltid vara bäst för att ha kul. Kram Kusinen

2011-09-12 @ 00:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0