Va gör vi? Nu kör vi!

Reccar är de nya på nationen, de som skrivit in sig för terminen. På VG hade vi mottagning för dem igår. Olika stationer med olika tävlingar. Vi hade en station med servering där Sandy var och en station med beerpong där Jennie höll hus tillsammans med sexmästeristerna.
.
Jag och antonia på vår station. Vårt uppdrag, Vika en snygg servett samt skriva en kort sång...
Efteråt var det middag och dansgolv som var sjukt lyckat.
.
Maria, Jennie och Clara
.
Sophie, Sandy och Jennie på The Winkler room.
.
Jag tänkte gå hem vid 12 eftersom jag har match idag....men det gjorde jag inte. Jag tänkte inte dricka nån snaps...men det gjorde jag. Va gör vi? Nu kör vi!
Men än så länge känns det lugnt och jag känner mig pepp för match borta i Uppsalas skogar någonstans :)

Kommentarer
Postat av: sophie

men för helvete brudar :P

2011-09-13 @ 17:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0