Som om veckan inte funnits

Har spenderat veckan i Enköping. För veckan är väl slut? Jag ahar ingen aning. När dom på reflektionen igår sa att vi hade vart där i tre dagar så fattade jag först ingenting, ville rätta dom. Känns som en lång dag när man inte är hemma mellan. Men okej bara två (eller 1!?) pass kvar denna veckan. Tiden går sinnesjukt fort på KUA.
.
Igår när vi kom hem skulle jag och Clara laga middag och kolla på Bonde. Clara hade bättre saker för sig så jag fick laga middag och Clara bara äta. Men jag fick en öl så det gick bra. Sen gick vi ner på Djäknen och när Clara gick stannade jag kvar. Behövde rensa hjärnan lite så jag hjälpte till att jobba. Öl kan hjälpa en utan att man behöver dricka den. Se där, visst är jag inte alls alkis.
.
Fick två bioviljetter på posten igår från psyk som tack för i sommras. Kul!
Fick också ett frågeformulär angående introt i sommras och hur man kan förbättra det eftersom dom hade fått lite kritik angående det. Jag garvar ihjäl mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, sånt fick jag också ! Och biobiljetter

2011-09-22 @ 10:19:18
Postat av: Rebecka

Haha! Jag med. Vilket intro? tänkte jag.

2011-10-05 @ 19:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0