Sjuk liten tjej som behöver glass

Igår var jag på praktiken hela dagen. Pinade mig igenom dagen och låtsades att allt var bra. Kom hem och blev skitsjuk. Har legat och svettats, frusit och haft ont hela natten. Bytt t-shirt två gånger eftersom jag har svettat så. Min hals ger mig inten ro. Har ALDRIG haft ont i halsen på detta sätt innan. Varje gång jag sväljer är det ren och skär smärta. Så brukar det inte vara, det brukar ju svida liksom...
.
Hade aldrig skithög feber utan uppmätte dessa värden på mig själv:
Temp: 38.7
Puls: 44,
Andningsfrekvens: 14.
.
Om Gunilla Persson hade varit min mamma hade hon sagt att det var Jesus som gjorde att jag hade ont i halsen, för att jag ska slippa gå till praktiken eller?? Jävla Jesus att lägga sig i mitt liv.
.
.
Det enda som hittils har hjälpt mot halsen har varit glass. Funderar på om jag ska köpa ännu mer för det här är riktig pain alltså. Borde man ringa till VC?
//Sandy Dee
-
-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vad säger ssk-sandy? ;) Krya på dig!

2011-09-30 @ 10:38:45
Postat av: Mamma

Önskar jag vore hos Dig hjärtat!

Då skulle jag fixa massa glass och dricka!

Man ska bli omhändertagen när man är sjuk!

Kramar mamma

2011-09-30 @ 20:49:17
Postat av: Anonym

Puls 44...trots en temp över 38.. Du e ju bradykard... Kolla EKG på dig kanske?? Kram Fia

2011-10-05 @ 19:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0