Prövar nya saker...

Kom hem från skolan och hade ett viktigt lunchmöte...kände mig vuxen.
Åkte till Stockholm och träffade mina barndomsvänner Carolina och Jennie. Vi är uppvuxna i Kode alla tre och nu bor vi i olika städer. Uppsala, Göteborg och Stockholm.
-
en butikschef och en sjukgymnast!
PRÖVA PÅ 1:
Vi käkade mat i gamla stan. Ny upplevelse för mig, jag hade aldrig varit i gamla stan innan. Jag tyckte faktiskt att det var riktigt mysigt och åker jag till stockholm igen ska jag gå dit igen när det är lite ljusare ute.
.
Vi satt och catchade up om vad som pågår i våra liv och insåg vad vuxna vi hade blivit... Jag kanske inte har kommit riktigt lika långt...StudentSandra liksom!
.
PRÖVA PÅ 2:
Åkte tåg hem och då var det ett sånt där dubbeldäckar tåg. Det har jag aldrig åkt förut. Kul grej tycker jag. Smart uppfinning men det hjälpte ändå inte, jag fick sitta i en trappa för det var fullt...
Tack flickor för en grymt trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du är såååå vuxen du med bara det att du har ett grymt alibi som student!:) stor kram!!

2011-09-16 @ 00:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0