Mitt kök luktar muffins

Har bakat lite såhär på morgonkvisten. Sitter och luktar på mina nybakade muffins och lyssnar på stad i ljus. Livet asså!
.
Igår var jag och sköt luftpistol. Det var roligt. Visste ju att det var något jag var bra på efter min korta men mycket framgångsrika luftgevärskarriär som jag hade för några år sedan. Sköt i en lokan under psyket ute i Ulleråker. Så nu kanske jag måste gå med i en skytteklubb, så jävla lätt hänt.
.
Strax dags att ta sig till Enköping för sista dygnet på KUA (därav bakningen). Det har vart roligt men lite segt också för även om vi får göra mycket själva så är det praktik och jag tycker att praktik är jävligt segt för det mesta. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0