Lägenhet och ingen toa eller blir det toa, vem vet?

Nu ska jag uppdatera om min bostadssituation här i Uppsala som inte är den bästa kan man väl uttrycka sig. Sover för tillfället i lillasyster Winklers rum i den dublett som hon har fått på VG-nation. Jag har letat och nu har jag faktisktDet är en bit utanför stan men det är åt rätt håll om man räknar från fotbollsplan men fel om man vill närmare skolan...men vem vill närmare skolan?
.
Det är vad jag vet än en etta på 19m2 med egen toa, kök och dusch delas med de i korridoren. Vet inte hur många man delar med eller så. Det ska dom ringa och berätta för Jennie under nästa vecka...
.
Rummet som jag skulle få hyra av en kille i Eriksberg kommer därför att gå fetbort eftersom det var dyrt och åt helt fel håll av stan.
.
Om jag tackar ja, så flyttar jag ut den 1 oktober till min systers stora glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0