Ingen fara på taket.

Vill bara meddela vår trogna läsarskara att det numera känns helt okej och att jag är sugen på fotboll igen. Alla har vi dippar i livet. Jag hade min igår. Det är en hel del som spelar in, bl.a annat har jag hemlängtan
och så var jag irriterad på en annan situation. Och jag är inte heller sur på tränaren längre, om jag undrar varför jag blev utbytt är det ju faktiskt bara att fråga honom! Tänk så det kan bli #livetasså!
.
Ikväll blir det träning och då ska jag vara glad. Jag är glad nu med för jag har haft en heldag i skolan med akutsjukvård, grymt intressant med sjuksköterskor från ambulansen, akutmottagningen och IVA!
.
Nu är det dags för klubbverksmöte.
.
Rock on dudes!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mmmm älska när Sandra är glad. Ses ikväll!!!

2011-09-13 @ 12:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0