Från bra...till mindre bra...

Igår (fredag) hade jag (Sandra) min första gasque (sittning). Det gick toppen. Mina jobbare var great och vi lyckades fixa hela kvällen till en riktigt bra kväll. Jag var satans nervös innan men jag klarade av jobbet som hovmästare. Vi hade en grymt nice fest tillsammans med kökspersonalen efteråt!
.
Imorse gick jag upp ganska tidigt. Har nämligen spelat match. Vi spelade 1-1 mot Östervåla. Vi borde väl antagligen ha vunnit. Jag var dålig och det fick jag veta av tränaren samt av folk i laget. Jag har så svårt för att ta det och gå vidare. Jag tyckte att jag kämpade och slet men det krävs mer... mer av mig! Jag vet inte vad jag gör för fel, varför jag är så dålig, det gick ju ändå hyfsat i Vallen. Det var dock inte bara jag som fick skit, men det är det man själv får som man lägger på minnet.
.
Det är tråkigt att höra under och efter match att man inte är tillräckligt bra... men inte bli utbytt utan få stanna på samma jävla position...Om man suger så jävligt borde man väl bli bänkad eller hamna på en annan plats där man gör mindra skada?
Så sedan jag kom hem från matchen har jag legat i min säng. Kollat på Private Practice och varit ledsen. Försökt komma på en mening med livet och sånna lätta saker.
.
Tomorrow ska jag mova the fuck on!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0