Förhandsvisning

Idag hände något konstigt. Jag fick för mig att studera, gick upp i biblioteket och satte mig och läste. Jag tyckte att det var roligt och blev nästan lite ledsen när det var lunch. Första gången sen vi började plugga. Kul känsla!
.
Sen sov jag jävel tills det var dags att laga middag. Ungsbakad falukorv! Mums. Känns som hemma!
.
Till allas stora glädja så är det onsdag idag och det byter ju Vem vet mest, halv åtta hos mig och BONDE SÖKER FRU! Jag, Sandra, Clara och Nina tittade och myste. Missade slutet för att springa på bio och gå på förhandsvisning. Sandra är ju så sjukt bra på att fixa gratissaker.
.
Såg NICEVILLE.
.
Tycker tjejen som spelar huvudrollen är så sjukt bra!
.
En film som är en hel del sorglig men som ändå gör en så himla glad. Vi var lite rädda att den skulle vara långtråkig för den är ändå två och en halv timma lång men det kändes det inte alls som! Mycket fina bilar också! :P
.
Så när den har premiär den 23 september borde ni verkligen kolla på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0