TV serier

Jag är numera helt indragen i att se på serier. Innan har det varit mycket film för mig men nu följer jag ett helt gäng serier som håller mig sysselsatt om dagarna. Ser inget på TV utan streemar från denna sida : KLICK.
.
Serier som jag följer:
  • Grey's anatomy
  • Desperate Houswifes
  • Californication
  • How I met your mother
  • Svenska Hollywoodfruar
  • Ensam mamma söker
  • Bonde söker fru
  • Private Practice
  • Bones
  • Gossip Girl
  • Americas Next Top Model
  • Project Runway
Det är ju nästan olagligt mycket när jaf ser det såhär på en lista...Men bra att somna till. Jag sätter alltid på att avsnitt av något på kvällen när jag ska sova och det får mig att slappna av.
.
Vilka serier följer Ni? Vad kan rekomenderas?
SANDY DEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0