Taggad tjej

Har haft roligt på praktiken idag. Kan ha vart därför att att det var första dagen, därför att det hände sjukt mycket grejer, därför att jag var ganska pigg eller helt enkelt därför att jag hade på mig mina sprillans nya SJUKHUSSKOR! Fick för mig imrose att jag skulla köpa mig ett par och så levererear stadium ett par finfina skor för 199 riksdaler. Jag känner mig som typ världens seriösaste student.
.
Har fått ta artäsgas, hängt massa dropp och hjälp till att ta emot ett rädda hjärnan larm. För att nämna lte saker. Spännade skit. Man måste jobba fort för att rädda liv ska ni veta. Både utanför och på sjukhuset. TA HAND OM VARANDRA!
.
.
Läste också stördaste saken på GP nyss:
http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.738886-fangvardare-dodad-av-fange
Så jävla sjukt, hon är bara två år äldre än mig.
Finns så mycket människor som vi hade klarat oss så bra utan!
.
.
Skänker en tanke åt hennes familj och tycker att livet är för jävla orättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0