o r k a r i n t e m e r a

Jag är trött på att vara sjuk. Jag är trött på att vara stressad. Jag är trött på att varje dag känna mig helt slut. Jag är trött på att ha ont. Jag är trött på att inte ha en minut över för att slappna av och ha roligt. Jag är bara så fruktansvärt jävla trött och orkar inte mer. Tre dagar kvar till helg och jag kan inte se slutet. Två pass på sjukhuset, en kväll på Djäknen, ett PM att skriva, ett PM att opponera på, en att göra lista som aldrig tar slut. Ge mig helg. Ge mig min mamma och min pappa. Ge mig min bror. Jag är också trött på min frisyr, det är så himla tråkigt att vara ful. Just nu känns inget riktigt värt det. Beredd att skita i allt.
.

Kommentarer
Postat av: Zan

Kom igen nu, du orkar :) du har ledigt till helgen ! Jag ska jobba varje dag fram tills vi ses, men jag har nått att se fram emot, du också. Min kära Winklers besök ! Puss !

2011-10-26 @ 07:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0