Livet blev lite bättre

jag var ju väldigt ledsen alldeles förut. Men så gick jag ner på Djäknen och kramades med mysiga människor och sedan sypade jag med Terese. Det var roligt. Vi hade inte pratat sen i somras. Hur stört är inte det?! Vi hade ju tänkt åka till Island över nyår men nu verkar det som om Nella inte kommer få ledigt och då känns det inte helt okej att åka. Det var ju liksom vi tre som filurade ut det på en av våra legendariska pubrundor i GÖTEBOOOOORG! (Åhhh hemlängtan!)
.
Men då kläckte jag och Terese en annan himla bra idé. Varför inte dra till Thailand och surfa och vifta med tårna i två veckor? Vandra omkring lite och bara njuta. Kostar 7777:- att flyga tur och retur till Bangkok och sen är väl allt typ gratis. Vi blev sjukt peppade. Kolla hur hiskans trevligt det ser ut:
MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0