I'm 21!

Idag på praktiken så gissade en av sjuksköterskorna min ålder. Vet inte varför, vi satt och pratade om att vara gammal och hon sa att du Sandra, du är väl bara 21... Ha ha. Jag ser ut att vara född 1990. Det får man väl ändå ta som en komplimang?
.
Nu är alla mina grejer flyttade och jag bor en bit bort vilket jag fick erfara idag när Lillasyster ringde och sa att vi skulle på BIO, men jag hann inte dit för hon ringde 20 minuter innan den började och jag hade ingen cykel här. Kul för mig. Jag undrar om det var så hon tänkte min fina syster. Nu äntligen är min syster äntligen borta!
.
Jag måste dock gå och se filmen (Jag saknar dig) för jag har velat se den jättelänge . Känner mig lite ensam och ynklig och har skitont i halsen.
--
SANDY
.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Så var det inte alls jag tänkte!

2011-10-06 @ 22:46:11
Postat av: Lillasyster

Jag grät hela filmen och saknade Sandra massor!

2011-10-06 @ 22:46:45
Postat av: Sandy Dee

Jag vet. Jag var också lite ledsen. Vi kan inte vara så långt ifrån varann :)

2011-10-07 @ 16:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0