Helg.

Trött_tjej_88!
Jag är fanimej helt slut. Praktik och pub och grejer. Jobbade lite igår och ska jobba en del idag. När jag kom hem från praktiken som för övrigt var ganska ball idag så frågade 3Q om jag inte kunde ta Djäknen imorgon. Sa att jag behövde tänak på det lite och gick iväg i små panik. Hatar att behöva säga nej men jag är astrött och och har jobbat massor och måste fixa inför herrmiddagen (inte supén). Så tråkigt att inte kunna hjälpa men jag måste också lära mig att säga nej. Gör aldrig det för att jag vill vara folk till lags men nåste bli bättre!
.
På praktiken idag blev en man respiratoriskt jättedålig och vi fick (inte så mycket jag utan mest narkosläkaren) intubera honom och springa iväg med honom till en IVAavdelning. Det var spännade. Tråkigt för honom men roligt för mig. Såå himla härligt att man får en kick av att andra människor har panik och nästan dör. = Lätt hjärnskadad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0