Bedömd och berömd?

Idag kom en huvudhandledare till praktikplatsen och vi hade ett samtal om hur det går för mig. Jag fick bara positiv feedback och det var ju kul. Jag känner mig faktiskt ganska redo att bli sjuksköterska...HSKDV liksom?
-
Jag trivs faktiskt väldigt bra på praktiken nu. Min handledare och jag har grymt kul ihop och jag kommer bra överens med de andra i personalen. Jobbet är ju inte så kul men jag ser till att mina dagar blir roliga iaf.
.
Idag fick jag vara med när en läkare la en femoralisblockad, bedövning i benet. Jag fick följa med en patient upp på helikopterplattan och där fanns en snygg väktare... och jag lät även en undersköterskestudent ta blodprov på mig för att öva. Vi kollade mitt Hb som var 140, GÖTT E DE!
.
Nu är jag ledig till på tisdag kväll, det är fan inte dumt alltså :)
.
Jag och Sev i Djäknen efter att vi fått våra ämbeten. 5/10
Jag= Klubbmästare Sev =Kökschef
.
SANDY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0