Ullared

I helgen var det 5:e året som tjejerna åkte till Ullared. 16 tjejer som shoppar sönder sig och låter vinet flöda , äter god mat och snackar skit. Badade badtunna och njöt av livet.
-
Shoppingligan vann jag inte. Handlade inte för speciellt mycket men jag vann fylleslaget om det hade varit en tävling. Så kan det gå! Hade ju druckit en hel del vin dagen innan med...och iår drack alla vin=Ingen gravid
.
Ditt samvete förnekar men din spegelbild är sann
Jag vet att det är ensamt där du går
Dina ögon talar sanning men hör gåtor från din mun
Doften utav ångest mot mig slår

Låt ilskan i ditt inre sväva ensamt mot sin död
Se barnet i din spegel den du klär
Se hoppet i dess ögon se viljan i dess själ
Förneka ej den människa som du är

//SANDY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0