November

När blev det November? Jag hann inte med. Det är mycket nu.
.
Har haft en jävla massa praktik varav en vecka på ambulensen och det var ASCOOLT. Men nu är jag stört trött på att vara student och ser inte särskilt mycket fram emot att vara på operation nästa vecka. Får ett litet avbrott för en snabbvisit hemma måndag till tisdag. Najs att träffa familjen. Mer onajs därför att anledningen till att vi åker hem är begravning. Inte riktigt lika roligt.
.
Jag tänkte äta chokladpudding till lunch idag så jag måste gå och handla mjölk. Jag har redan varit på stan en gång idag och handlat för jag letade present till mamma och pappa. Visste precis vad jag ville ha och hittade det! Hurra! Så jävla nöjd. Bara hoppas på att dom blir glada också.
.
Igår så spelade vi alfapet och drack vin i Jennies hushåll. Spelade i lag och fram emot andra omgången blev det ganska vilt. Toppen nåddes nog när jag och Clara fick 78 poäng när vi skrev fengshui baklänges. Ordet i sig var ganska omdiskuteras men ingen la märke till att vi med pil och svart ruta la ut 11 brickor fast man bara får ha 7. Men det gick igenom! Drog till V-Dala men var inte kvar där särskilt länge utan gick ner till Sandra som var på pubrunda nere på V-dala. Sen gick vi hem. Ingen fick ligga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0