Sandra måste dö, jag måste skära av hennes huvud!

Igår var det NSK (nationssammankomst) Nya poster inom nationen skulle väljas. Jag och Jennie hade sökt till 6Mästare. Då har man hand om puben en gång i veckan. Vi var sex som hade sökt men skulle vara 5.
-
DET VAR JAG SOM VALDES BORT!
-
Klicka på bilden för en bra låt!
.
Jag tolkar det som att jag är sämst och dålig. Att jag var fulast på scen och att jag är värdelös människa. Jag blev riktigt ledsen först, det var ju liksom 5 av oss som redan snackat ihop oss och ville bli. Men jag får väl lägga min tid på annat, typ jobba i puben?
.
Efteråt var det sexa(det betyder fest) och det var riktigt kul. Var hemma 04.23 och det var ljust och fint ute och jag hade druckit otroliga mängder alkohol eftersom vi började med grogg redan lunchen...
Älska livet som student!!
.
Jennie och Annie
Anders, Clara och Sandra
.
SANDRA MÅSTE DÖ...IKVÄLL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0