Nog var det krig alltid...

Fotbollsmatch igår förmiddag. Vi förlorade. Det var jättetråkigt.
.
Jag fick en boll på näsan så att blodet sprutade och jag var tvungen att byta tröja innan jag fick in på plan igen. Och då i typ småflickornas tröjor så den var tajt och fin...
.
.
Får beröm av tränaren för min insats och för att han tycker att jag utmärker mig på matchen. Jag blir glad för jag kämpade och ville det vet jag. Gjorde inte mycket bra men försökte att ge de andra laget en match.
.
Sista matchen på torsdag, sedan åker jag hem till Kungälv och så börjar jag att lira med Vallen under sommaren, fick licens och grejer från Svenska Fotbollsförbundet igår!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du har säkert hört och läst, men VI VANN!!!!!! Så himla göttigt, fast så himla sjukt irriterande tråkigt att kansliet hade fuckat upp allt så du inte fick spela... Och du, jag kommer sakna dig fett!!!!!

2011-06-02 @ 23:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0