Mysteriet med knölen, del 2

Idag har jag varit på röntgen. Det gick fort snabbt och lätt och jag hade en mycket trevlig röntgensjuksköterska. Han berättade och förklarade ganska myckey. Han kunde inte säga vad det han såg betydde men han sa iaf vad han såg
.
Knölen har ännu inte blivit ben utan är något mindre tätt, typ brosk, så den syns inte på röngen. Jag frågade om det var bra eller dåligt och så sa han att det får min läkare berätta för mig. Han ringer väl mig om drygt en vecka. . . Så nu är det bara att vänta.
-
Jag har googlat men har inga ideer på vad det kan vara...sitter ju presis vid ett scenfäste och det kan ju aldrig vara bra, men än gör det ju inte speciellt ont heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0