Mysteriet med den mystiska knölen

Jag (Sandra) har fått en knöl på mitt knä. Den sitter under knäskålen i början av smalbenet. Sedan början av året har den bara växt och växt och jag börjar bli ganska konfunderad. Det är inte mjukt utan stenhårt som om ett nytt ben håller på att växa ut!
.
Kass bild- I kow men vafan ni fattar läget!
.
Igår var jag hos läkaren på vårdcentralen, han hette något jag inte ens ska våga mig på att uttala men han bestämde sig för att det där skulle röntgas...
.
Så någon dag i veckan ska jag smita till röntgen på drop-in tid och så får vi se vad detta kan vara för någon mystisk benbit som växer ut från mitt ben och sitter ivägen för mina benskydd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0