Köttar-Sandra

I lördags spelade Sandra match...bortamatch i Märsta. Det ligger ut mot Stockholm. Vi vann matchen med 1-0 och jag spelade defensivt hela matchen. Def innermitt, mittback och ytterback.
.
Grillen dagen innan gjorde att jag innan samlingen inte var världens fräckaste människa men jag taggade till, drack resorb och tog lite paracetamol och sen körde jag på och köttade lite. Det är min nya stil, när man inte längre har snabbhet, teknik eller andra kvaliter så får man kötta och trycka ner dem lite. Fick inga kort så jag gjorde det antagligen snyggt :)
.
Från hemsidan
-
"Lördagens match mot Rosersberg slutade med seger, 1-0, Elin Lindström målskytt tidigt i den första halvleken. 

Matchen var en besvikelse, dock fanns det några glädjeämnen!

- Elin Lindström fortsätter att leverera mål, andra målet för säsongen idag. 
- Olivia Hedman debuterade med ett gott resultat.
- Johanna Degerman, första nollan för henne och laget. 
- Sandra Winkler som vanligt duktig och viktigt spelare
- Matchen spelades på en fin arena i Märsta.

Det största glädjeämnet är att vi vinner matchen trots dåligt spel. GUSK lyfter spelet i andra halvlek men kommer aldrig upp till någon normal standard."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0