Dåligt humör

Man kan ju inte direkt påstå att man är taggad på livet när man själv sitter inomhus och pluggar för en omtenta och alla andra är på Snärkan och festar i solen. Men är man dålig får man skylla sig själv. Då har man inte förtjänat att ha roligt.
.
Dock hade vi jävligt roligt i lördags när vi var på vårbalssläpp!
Först käkade vi prinskorv och potatis och gräddfil och köttbullar med massa gött folk.
.
.
Sen kom Annie och gjorde oss glada med ett helt fat kladdkaka och negerbollar.
.
.
Kvällen bjöd på massa dans, öl, sång och skitsnack men sen vet man inte riktigt vad som hände.. :P
.
.
Sandra lär ju iaf ha vart snyggast hem på natten i Claras innetofflor och sin påse med chips och jag har aldrig blivit lika stirrad på som när jag var på väg hem vid 13 tiden på söndag. Folk vände sig om och pekade på mig. Jag tar det som att de var avundsjuka på att jag såg ut ha haft en mycket trevligare kväll en dom. Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0