Sweden Rock - dagen som försvann

Fredagen på Sweden rock blev en blöt historia. Redan på andra bandet, Evergray så drog vi igång ordentligt och hela gänget blev askalas. Första spelningen vi såg var Mr. Big och det var bara en låt man ville höra To be with you!! Tänk er en hel hårdrockspublik stå och skråla. Ni behöver inte tänka:
Jag är ju förövrigt grymt dålig på att filma...jag försökte dock dölja att jag filma och det lyckades jag nog med...
.
.
Sedan åkte vi karusell, spelade ölpingis och flummade mest runt resten av dagen. Tills kvällen kom och vi kollade på Whitesnake. Det kan ha varit så att vi såg Mustasch med...men det vet ingen säkert...
-

Vi fick bamse gympa tröjor av en granne...
Hamnade på Umebussen igen
Martin Sandra och Jocke åkte karusell
.
En riktig kanondag...har vi hört :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0