Sommarjobbet på sommarlovet.

Jag (Sandy) sommarjobbar som skötare på en psykiatrisk klinik. Vi inriktar oss mest på missbruk och beroende men under sommaren kommer de flesta diagnoser att finnas på avdelningen då en allmänn psykiatriskt mottagning har stängt.
Hittills har jag arbetat en vecka och jag har fått göra, se och lära mig en massa. Har suttit X-vak, gått ut med patiienter, tagit in nya, varit på läkarsamtal, haft inskrivningssamtal, dokumenterat, tagit kontroller, gett insulin, kollat blodsocker, ordnat mat, haft samtal, stöttat, gett ut mediciner, städat....m.m. Jag trivs riktigt bra och tror att det kommer bli en riktigt bra sommar. Har 8 veckors jobb framför mig så vi får verkligen hoppas det!!
.
Igår sa chefen att hon kunde ordna så jag hade jobb där när jag tar examen som sjuksköterska. Det skadade aldrig att vara ute i tid. Isf får jag intro direkt efter examen och sedan sjukskötersketjänst. Blev riktigt glad, jag har bara varit där i en vecka och de känner att de gillar mig! Det trodde jag aldrig, har fått mycket positiv feedback från kollegorna med. #Gladtjej85!

Kommentarer
Postat av: Jennie S

Duktig tjej!! Ha en trevlig dag idag!! Puss Jennie s

2011-06-24 @ 09:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0