SKITLIV

Idag gick jag upp så himla tidigt. Skulle vara duktig och ta bussen till tandläkaren men väl framme så inser jag att det inte kommer någon buss. Då går jag tillbaka hem och tar bilen. Tandläkaren kostar 725 kr och jag hade inga hål bara lite nedbruten emalj och borde sluta äta godis och dricka dricka...och så ska jag skölj FLOUR, nvänd Tndtråd och ha en mjuk tandborste...ORKA.
.
Inser på väg hem att jag nog har tappat bort mitt busskort. Det har jag. Och det var helt nytt och kostade 760 kr. Dagens tandläkarbesök blev jävligt dyrt och jag är äckligt irriterad, sur och känner mig värdelös och dålig.
.
hoppas jag blir lite gladare inför aftonen, då ska jag spela match nämligen //Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Besök wildcat design jag säljer massvis med fina smycken till bra priser. Så passa på :)

www.wildcatdesign.dinstudio.se/

2011-06-23 @ 12:48:45
URL: http://wildcat.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0