Satans jävla skitfotboll

I torsdags skulle jag ha spelat sista matchen med mitt fotbollslag i Uppsala. Var sjukt laddad och redo. Hade stressat som ett as hela dagen eftersom jag och Jennie håller på att flytta samtidigt.
.
När jag kommer till samlingen får jag reda på att det har blivit något fel med min övergång till Vallen och jag är redan överskriven. Jag får alltså inte spela match. Blev så jävla arg och besviken. Tränaren vill ha med mig så att jag kunde sitta på bänken och vara positiv. Tyvärr kunde jag inte vara positiv så jag åkte tillbaka hem och drack alkohol istället.
.
Trist slut på säsongen för mig. Gav laget en kram och hälsade trevlig sommar. Laget vann matchen förresten.Nu ska jag lira med Vallen i sommar.
JÄVLA SVENSKA FOTBOLLSFÖRBUNDET!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0