puckadtjej85

Jag tappade ju bort mitt busskort vilket var otroligt dumt av mig. Jag ville inte köpa ett helt nytt så jag hade tur och hittade en på blocket som ville sälja för 300 kr. Jag åkte in till stan och hämtade det igår. Det visade sig vara läkarvikarien på avdelning 9. Kunde bara ha bytt direkt på sjukhuset. Men då hade jag aldrig hittat dessa:
-
-
Där på bordet med udda skor stod dom, rätt storlek, rätt pris och rätt färg...jag blev lycklig. De hade kostat 1999:- men såldes nu för 499:- och jag hade kvar check från när jag var försöksperson så efter den betalade jag 249:- och jag är galet nöjd! Tänk att man kan bli så lycklig av ett par fotbollsdojjor...jag är verkligen störd. Sprang runt ute i trädgården med dom hela eftermiddagen...#puckadtjej85

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0