Nummer 10

Fotbollsmatch med Vallen, div 3. 5-1
.
Spelade match mot Hamburgsund, det var bara vinst som gällde. Div 3 laget hade inte lyckats få med sig tre poäng ännu så nu jävlar var vi laddade! Matchen började starkt. Malin gjorde första målet efter en ljupledsboll från mig. De nästa två målen gjorde jag och sedan gjorde Stina 2 i andra halvlek. Jag spelade forward nummer2, mottagande och liggande mellan deras mittfält i försvar. De fick in ett mål men det var också det enda de hade! Fan va gött det var, speciellt att få näta två bollar!!!
.
.
Fick + på hemsidan, här kan ni läsa Deas referat från matchen: KLICK
.
Det är hårt, tufft , coolt och fräckt att spela fotboll. Mina skor sprack:
och mitt lår fick en snygg ny design:
.
Fotboll gör livet värt att leva tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0