En husvagn med 35005 sovplatser...herrejävlar

Idag har jag haft ont i halsen. Inte bra inför stundande SRF men jag har skyllt min dåliga hälsa på värmen och hoppas att jag bara har inbillat mig feber. Imorgon drar VI!
.
Har varit på sjukhuset och fått schema idag, jag (sandra) skall arbeta på Missbruk och Jennie på Psykos. Vi har även fått att vi jobbar precis tvärtom varandra så att vi kommer inte att spendera många helger ihop...
.
Ett passerkort passade vi på att fixa:
Så nu är man behörig på sluten avdelning!
.
Ikväll har jag, Jennie, Peter Terese och Bide sett Sverige krossa Finland och vi anser nu hockeyfinalen utraderad och Sverige är återigen den bästa nationen i allt vad idrott heter.
Han kan inte bara lira boll grabben...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0