Uppsala

I fredags drog jag till Uppsla. Tog flyget och det kändes mycket lyxigt.
Fredagen bjöd på massa öl och massa dans på bryggan. Och massa kärlek från Clara och Johanna i min säng. Så mysigt! Lördagen inledde jag och Clara starkt med att köpa cola och gå på museum. Gustavianum har en fotoutställning över sjuksköterskeyrkes utveckling och den var vi ju tvugna att se på. Efter det ville vi var lite aktiva så vi plockade med oss Claras lekkit och gick till stadsparken. Det var frisbee, badminton och sjuka mängder strandtennis. Och fy attans vad bra vi var! Klarade över hundra! En snabb glass med Johanna hann vi med innan vi gick för att göra något galet. Vi drack vin utanför Claras hus :) Det var jätteroligt! Idag har vi tittat på massa vänner. Känns lite tråkigt att åka hem redan imorgon men så är det. Trivs för övrigt bra i mitt nya rum och längtar tills det kommer iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0