Things will never be the same

.
Igår var jag (sandy) och min söta bror på Roxette. Lisa och hennes syter Jennie var också med. Lisas pappa fixade in oss när han jobbade som vakt i VIP'n. Vi sa att vi skulle sälja öronproppar :)
.
Roxette har så jävla många bra låtar och dom drog verkligen alla stora dängor och jag stod som i himmelriket och sjöng med i varenda text. Jag saknade en hel del låtar men jag hade nog inte kunnat byta ut några dom spelade. Jo dom nya låtarna. Roxette är för mig ett band som man lyssnade mest på under 90 talet och musiken som de släpper nu låter likadant och det funkar inte när de är femti. Men Per Gessle som gillar pengar borde sälja sina låtar till typ Eric Saade och Måns Zelmelöv eller så!
.
.
Marie Fredriksson, vilken otroligt grym kvinna. Hennes röst höll inte riktigt igår på konserten men hon har stil och hon har kämpat sig igenom en hjärntumör och står på scen. Då får man sjunga precis hur man vill. Per Gessle som inte har en hjärtumör får däremot inte hålla på som han gör. Jag klarar inte av att titta på karln. Han hoppar runt och sprätter med benen värre än anneli rydé...skämmes!
.
Så glad att jag var där med min kära bror och vi hade det grymt bra.
HELLO YOUR FOOL, I LOVE YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0