det är lättare att falla med ena foten utanför...

Som vanligt så jobbar jag en massa. Har fått beröm för mitt bemötande och mitt engagemang av personalen=kul. Trivs jättebra men undrar i mitt stilla sinne hur jag kunde gå med på att arbeta 9 veckor i sommar?? Har lite innestående semester...undrar om jag ska ta ledigt i en vecka?
helt okej att ha vak utomhus!
-
Var på Friskis & Svettis gratisgympan igår med. Jag och Terese var så hurtiga som bara vi kan vara...fanns dock väldigt mycket att skratta åt inte minst killen som var en av instruktörerna. Han måste ha varit väldigt säker på sin sexualitet. Var kanske aningen för mycket positiv. Och vad är det med vissa instruktörer och slutposer som ändå bara dom kan??
-
Känns bra att jag tränade iaf. Jag mår bra av träning och att må bra kan ju anses vara en bra sak i de flesta fall!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0