Ledig Torsdag

I torsdags var jag ledig. det firade jag med att kolla gamla avsnitt av Bones och bara ta det lugnt. Fixa och greja med lite småsaker. På kvällen hade vi tänkt dricka öl vid fästningen men jag och Terese käkade chokladpudding med hallon och drack mjölk på altanen istället. Sen kollade vi film. En sjukt dålig film. Hett tips: Titta inte på Just Wright. Fanns inte ens en snygg kille att dreggla över.
.
.
Men ät gärna chokladpudding. Det är gott.
.
Min kamera är för övrigt hemma hos Stefan där jag råkade glömma den och den får nog vara där tills på fredag kan jag tänka mig. Man orkar ju inte riktigt bara svänga förbi när man åker buss och bussarna går varannan timma typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0