Hurtbulle ?

Heja Sverige som ska spela semifinal på onsdag. Jag jobbar då. Jävla synd om patienterna för jag kommer att sitta framför tv'n...
.
Efter att ha kollat på matchen kände jag mig jävligt inspererad. Så jag drog på mig löparskorna och körde igång de där jävla intervallerna som jag har fasat så mkt för..
3 min 6 gånger osv..vilan är i ringar :)
skrev dom på handen för att komma ihåg. Jag orkade och var ute i en timma. Fick ha gående vila på tvåminutarna för jag blev jäklaremig trött...
Mamma och pappa har ju varit iväg i Polen i en vecka nu och de kommer hem imorgon så för att de ska tro att vi har hållt ordning här hemma så städade jag rummet, bytte lakan och hela skiten, körde tvätt och diskmaskin och lagade matlådor inför veckan :)
Chili con carne är mumma det!!
.
Dessutom tycker jag att publiken var lite väl hård mot marta i den andra kvartsfinalen. Det var ju för fan inte hon som blåste straff och blåste sönder hela jävla matchen. Hatar när domaren avgör matcher, men grattis USA och framförallt Pia Sundhage!!
.
SANDY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0