Happy b-day!

Sandra 26 år
.
Dagen började med arbete 6.45-16.00. Men det var en bra dag och ssk Indira fyllde också år så vi hade kalas på jobbet med partyhattar och kladdkaka.
.
.
Hemma från jobbet hade mamma och pappa grillat. Hela familjen och Lisa satt och käkade i trädgården. Jag fick en Puma parfym, pengar och bootsen som inhandlades på Wings and wheels.  Av Niklas kommer jag att få någonting idag och av Jennie får jag väl en present i Uppsala kan jag tänka.
.
Strax efter 18 började det dyka upp tårtsugna gäster. David, Bengan, Rydén, Joel, Amanda, Terese, Marcus, Kajsa, Anna, lillasyster och Tobbe. Grymt trevligt. Jag hade bakat en hallon och blåbärstårta. Vi satt och tjötade och hade det kanonmysigt. Spelade tennisspelet och boule och bara njöt av sol och värme. Fick böcker, sjukt nice örhängen, choklad, blommor, trisslott! Glömde att ta kort dock :)
.
Saft saft hallonsaft, bättre saft har ingen haft:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0