glad_tjej_88

Idag har jag sovit nästan hela dagen. Sen gick jag upp och hjälpte Knicken slipa sin bil. .
.
Igår ville Sandra göra något så vi åkte till Bäckebol och till biltema. Jag handlade. Två jätteroliga saker.
.
Rolig sak 1: Fyra uppladdningsbara batterier som tydligens ka vara jättebra. Roligt därför att det betyder att jag kan börja använda min sytemkamera igen!
.
.
Rolg sak 2: En cykelhjälm därför att min har jag haft så länge och tappat i marken så jag tor inte att den är så bra längre. Min nya har visserligen inte refexfärg och machar inte färgen på cyklen. Så kanske inte särskilt rolig ändå.
.
.
Nu väntar jobb i några dagar men ser fram emot helgen. Nationalteatern och Wings and Weels. HURRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0