Fight and defend

Behöver ju som sagt träna. Jag ändrade mig och ångrade mig typ 5 gånger innan jag tillslut tog mig in till Kungälv och var med på Friskis och Svettis gratisgympa på SkarpeNord. Det gick bra...jag orkade. Vet bara inte när fan jag ska få tummen ur och springa de jävla intervallerna som vi ska med fotbollen. En hel timme med intervaller, jag vågar inte försöka eftersom jag vet att jag inte kommer orka. Tufft liv.
.
På friskis spelades låten som jag lyssnat mycket på i mina dagar, solen kom fram och jag insåg att det är bra att röra på sig:
-
.
När jag var sjuk var de enda orden jag såg i golvet när jag tränade FRI-FRISK och jag bara kämpade för att nå dit. Keep holding on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0