Städsöndag

Idag vaknade jag och tänkte att jag skulle gå över och söndagsfika men när jag hittar min telefon inser jag att klockan är kvart över tre och fikan är slut. Jag har inte vaknat innan dess. Man skulle kunna säga att jag hade lite sömn att ta igen. Denna veckan har vart en riktig mördare mot kroppen. Orkade inte ens festa igår. Men lite dans blev det iaf till Anders och Nichos najsiga djanande.
.
Tog på mig att städa efter sexan också och gick ner och plockade upp alla grejer som skulle vara i köket. Tittade på när dom städade köket och gick sedan hem och städade hemma hos mig. Täntke att jag skulle diska och det urartade till att jag grundligt städade köket. Plockade bort lister och skrubbade och hade mig. Och sen kom Max och idiotstädade badrummet. Mitt rum har också fått sig en genomkörare och nu både ser man golvet och det luktar gott. Varför berättar jag då om städning? Ingen särskild anledning. Bara det som finns i min hjärna just nu. Är fortfarande sugen på att organiser eller fixa iordning något. Är hungrig också men det känns fel att laga mat när det är rent och fint i köket. Men glass är väl också middag?.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0