Kärlek

Okej. Jag fick idag världens bästa kärleksbrev på posten. Handskrivet på hemmagjort papper. Mer kärleksfullt kan det knappast bli. Saknaden är alldeles alldeles för stor. Så här lång tid är inte rimlig att spendera så långt ifrån folk som är så sjukt bra.
.
När vi ändå pratar kärlek. Jag är ju lite mer primitiv och lite mindre poetisk i mitt sätt att visa känslor. Jag lagar mat till folk jag gillar. Här en liten bild på min fiskgratäng jag lagade till Johanna i onsdags.
.
.
Nu har jag trots att jag skulle gå och lägga mig tidigt precis kommit hem från Djäknen där jag bara skulle säga hej till Catalina. Ett ganska så ganska långt hej. Men trevligt sådant.
.
Nu tänker jag somna tittandes på mitt kärlesbrev som jag har tejpat upp på vägen, fälla några glädjetårar kanske. Har blivit så sjukt känslig på senare tid.
.
Puss och Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0