10 dagar!

Nu är det 10 dagar kvar till vi har jullov. (Som man inte har på universitet.) Och tack vare vår snälla insituion så har vi jullov efter jul. Men vem önskar sig inte lite tentaplugg i julklapp? Idag är det personalfest och jag är lätt otaggad som vanligt. Jag vill inte dricka alkohol. Ska bli kul att traffa folk innan man åker hem och så men orka med massa snaps? Nej det tänker jag nog hoppa över. Så najs att vakna upp och inte vara bakfull. Ska strax äta lunch med Johanna och sen ska vi kolla in Sandras nya rum och köra över lite av Sandras saker till Vg. Allt känns bara som en jäääääääättelång transportsträcka till onsdag. GE MIG ONSDAG NU! Anna, som ska med till Örebro, ska köpa tomteklubbor så att vi kan ha lite roligt i bilen. Ska nog koplettera med lite julmust. Det är ju alltid roligt :) Och när vi kommer hem ska det ätas skinkmacka, som faaaan!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0