Semester

Igår gjorde jag min sista dag på sjukhuset. Det känns både skönt och sorgligt. Jag trivdes verkligen på min avdelning. Men jag har ju jobb där som sköterska nösta sommar så det löser ju sig :)
.
Nu är det semester i typ två veckor innan det bär av till uppsala igen. Så jävla skönt! Idag tänker jag åka in och strosa i stan. Kanske klippa mig? Kankse köpa något roligt om det finns något att köpa. Har inte handlat något på hela sommaren för ingen säljer något jag vill ha. Bra för ekonomin - dåligt för garderoben.
.
Igår när jag kom hem blev jag väldigt sugen på att baka så jag och Lisa gick igenom alla min kokböcker och bestämde oss för en chokladkaka. Mums. Nu ska jag äta rester till frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0