Livet

Det känns som om det enda jag gör är att jobba, sova och ibland äta. Men så är det inte alls. Jag är upptagen typ hela tiden när jag inte sover, vilket jag iof gör ganska mycket. Men iaf så har jag de senaste veckorna haft massa roliga saker för mig. Här kommer en liten snabbgenomgång.
Sol, böcker, jordgubbar på tometen:
.
Fika med familjen
.
Kanalhäng!
.
En sväng till Västerås och sommarfesten
.
Bestämt vart vi ska bo
.
Och igår - Båthäng!
.
Jag har alltså egentligen haft det jävligt gött! Och idag hade vi spegling på jobbet tillsammans med en psykolog för att vårt jobb är så fruktansvärt jobbigt och påfrestande :P Så nu är jag lagad och en ny människa! haha. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0