Hur ska jag kunna springa med en fotbollssko i muttan?

Igår spelade jag match, comback i div 2 laget.... Typ på världens tråkigaste plats, Derome; i Hallands inland. Dom har ett sågverk och en Vårdcentral. Happy Times. Några vidare fotbollsspelare har de inte heller lyckats prestera.
.
Efter 25 minuter blir vår målvakt utvisad och då leder vi med 1-0, De lyckas trycka in 1-1 innan halvtid. I andra trycker vi in en till och håller undan med en mindre på plan. Malin hoppade in i målet och gjorde en kanoninsats...hon skulle passa som målvakt den. Sofi tycker jag med gör en toppenmatch och vi kämpade för varandra något fruktansvärt.
.
Jag var utbytt i 15 minuter och var totalt död när de blåste av matchen. MEN VI VANN!!!
.
Jag har heller aldrig varit så fruktansvärt arg som jag var under denna matchen. Tror att domaren hade något emot mig hela första halvleken fick jag allt emot mig. Tex. när jag har tagit bollen och springer vidare och får en eftersläng (hon sparkar upp mellan mina ben) och han blåser inte utan säger att jag har fördel...då kläcker jag kommentaren som är rubrik och är svinarg och irriterad.
.
LÄNGE LEVE VALLEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0