Back in the game

Det var otroligt jobbigt att lämna min kära hemstad. Det slet i hjärtat att åka från familjen och vännerna. Det hann ändå bli nästan 3 månader på västkusten och livet hann ju i stort sett gå tillbaka till det normala.
.
Men nu är jag back in Uppsala igen och igår hade vi ämbetsmannamöte om köket, städning, nycklar, kassasystem och annat viktigt. Mitt i mötet ringde en lagledare från GUSK (fotbollslaget här) och undrade om inte jag kunde hinna komma til matchsamling om en timma. Och det kunde jag faktiskt.
.
Så det blev en hektisk förstadag i Uppsala. Matchen i div 4 mot Enköping och vi vann såklart. Riktigt gött!! Skönt att få spela fotboll, det är en toppenuppfinning. Blev dock fullt tacklad bakifrån och jag kände hur knät töjdes ut och blev galet rädd men korsbandet höll. Bra jobb doktor Kartur!
.
Och så börjar en ny dag i Uppsala men mycket ärenden som måste fixas! Med mycket att göra blir hemlängtan mindre!
//Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0