Saker som har hänt mig idag som inte brukar hända

1. Jag och Sandra har lämnat in ett frädigt arbete för kommentarer 12 dagar innan inlämning! I vanliga fall hade vi ine börjat tänka på att vi hade ett arbete att skriva vid det här laget.
.
2. Jag slant med en kniv och stack mig rakt i handen, det gjorde ont, det började blöda massor och jag blev alldeles svimfärdig. Tur att jag inte gör detta varje dag.
.
3. Jag gick över för att säga hej i huset och hamande på en lektion i Lindy Hop. Jag har alltså spenderat lite mer än en timma med att dansa och swinga och ha mig. Kul!
.
Så nu, lätt svettig och illaluktande funderar jag på om jag ska höra av mig och se om någon är på väg ut för en liten onsdagsöl eller om jag ska nöja mig med att sitta och kika på mitt underhudsfett i det trevliga såret i handlflatan. Så svårt val!

Kommentarer
Postat av: Johannaaaa

MEN URK! Inte klia i underhudsfettet. Dricka öl är bättre :D

2012-05-08 @ 06:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0